Giriş

ÖnizlemeKonuşmak istediğinde boğazıma bir yumruk takılıyor ve gözlerimden tane tane damlalar dökülüyor. Kendime acıdığımı fark edince toparlanıyorum gözyaşlarımı silip yazmaya karar veriyorum.
Benimle geçirdiğin altı ay için sana çok teşekkür ederim. Bazen mide bulantıları ile bazen baş ağrıları bazen ise verdiğin enerji  ile güne seni hissederek başlamak hep beni heyecanlandırdı . İki haftadır yoksun biraz yalnız biraz kırgın biraz da üzgünüm. İnanıyorum ki senin görevin bu kadardı.
Şimdi ayağa kalkıp yaşama dönme zamanı.
Bu duyguları yaşayan dünya üzerinde bir süre hamile anne vardır biliyorum, belki onlardan bazıları da benim gibi ikinci kez altı aylık bebeklerini doğurup kucaklarına aldıktan sonra minik bebekleri ile vedalaştılar. Yaşadığım tüm korkular, kızgınlıklar, öfke, hayal kırıklığı daha sayamadığım tüm duygular başkaları tarafından da yaşandı.
Şimdi farklılaşma zamanı!
Bebeğim Sera,
Kısacık anneliğimde,
Seni kollarımın arasında tutmak, senin incecik sesini duymak sana anne olmak ne güzeldi. Belki hayal ettiğim bu değildi ama yine de seninle olmak adına tüm bu yaşadıklarımı tekrar seçerdim. 
Herkesin bildiği anlamdaki anneliğime veda ederken yasımı bırakıp senin bana getirdiğin mesajları anlamaya ve öğrenmeye çalışıyorum. Şimdi anlamıyorum, göremiyorum büyük resmi görmek için dua ediyorum .
San Francisco’da yalnız bebeğini kaybetmiş bir anne değil, hayatın ona vermek isteği mesajları anlamak isteyen bir anne olarak yaşama sımsıkı sarılarak yarın yeni  bir güne başlamak istiyorum.
25.12.2011 

Yorumlar

  1. canım benim harıka kadın
    iste bu bebegının sana yaptırmak istediği bu bence sen duygularını herkesle paylaşmalısın onlara enerji vermelisin senden bir parca almalılar bence sen daha bir çok sey yazmalısın
    kesinlikle bekliyorum ...
    resim bu ..

    YanıtlaSil
  2. Çok duygulandim.Hatta ağladım.Seni seviyorum . :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Titreşimlerle Yaşıyoruz

Lambadaki Cin

Zihin Kapısı