5-5-5 Enerjileri




Beni tanıyanlar bilir, orkideleri çok severim ve sabah kalktım, uzun zamandır hissetmediğim kadar yüksek bir enerji ile çiçeklerime bakım yaptım, bazıları hastalanmış, uzun zamandır onları ne kadar ihmal ettiğimi hatırlayarak hepsinden özür diledim ve tek tek ilgilendim, bazılarının ağladığını, bazılarının yapraklarında lekeler olduğunu gördüm. 

Tarihe baktığımda günlerdir beklediğim "Hıdırellez Gelmiş" sonra akışta olduğumuzda doğanın bizimle nasıl iletişimde olduğunu bir kez daha hatırladım. Doğa ile bağlantılı olduğumu bilmediğim zamanlarda tüm bunların ne kadar saçmalık olduğunu düşünürdüm. Şimdi her geçen gün Pandemi sürecinin sonucu olarak birçok şeyin daha da anlamlı ve değerli olduğunu hissediyoruz. Basit bir yürüyüşün, deniz kıyısında oturup sohbet etmenin, sevdiklerimizi ziyaret etmenin ne kadar değerli olduğunu tüm insanlık olarak anladık ve anlamaya da devam ediyoruz.

5-5-5 enerjilerinin yoğun olarak biz fark etsek de etmesek de aktığı bugün, akışta olmamız önemli,  çünkü o zaman bu enerjiler kendiliğinden akacağından, bizleri  yüksek frekanslara yükseltecektir. Beş enerjileri nedir? Değişim, dönüşüm, yenilik için bizleri günceller. Tıpkı bilgisayarlar gibi düşünebilirsiniz. Günceleme yapabilecek kadar alanı olanlar için bu dönüşüm kendiliğinden olurken, olmayanlar da ise ne kadar yer var ise o kadar olur. Peki içimizde yer açabilir miyiz? Elbette! Yöntem olarak meditasyon ya da dua önerebilirim. Meditasyon için bir köşede oturduğunuz da yapmanız gereken tek şey sadece nefesinize odaklanarak düşüncelerinize sahip çıkmadan içinizden geçip gitmesine izin vermek. Daha önce meditasyon denemiş düşüncesiz kalamamış olabilirsiniz. Düşüncesiz kalmak çok da önemli değil, bırakın geçsin akıp gitsin düşünceler, sadece yargılamaya ve yorumlamaya başladığınızda nefes alın ve bunu yapmayın. İşte yorumları, varsayımları ve yargıları bıraktığımızda yavaş yavaş sıfır noktası denilen alana çıkarız ve orada bu enerjiler çokça bize akar. Bu enerjiler çözmediğimiz sorunlarımız ile ilgili bilgelik, sağlığımız için koruma, bolluk bereket kısaca neye ihtiyacımız var ise o bilince çıkmamız için merdivenlerdir. Şöyle düşünebilirsiniz. Evinizde tavan arasında neye ihtiyaç duyuyorsanız onun var olduğunu ama merdiveni koyduğunuz yeri bir türlü bulamadığınız için alamıyorsunuz. İşte şimdi bunu buldunuz, kullanın ve alın.

  • "Bugün başka neler yapabilirim?" diye düşünürseniz, önce ertelediklerinizden başlayabilirsiniz.
  • Mutlaka toprakla, ağaçla, kuşla iletişime geçiniz evinizde bunların olmasına gerek yok, eğer dışarı çıkamıyorsanız bile gözlerinizi kapatın ve tüm canlıları, cansızların bilinçli varlıklar ve birbirimize bağlı olduğumuz düşünün, sevginizi gönderin.
  • Her zaman söylenen gül ağacı ritüelini söylemiyorum zaten fırsatı olanlar yapabilir.
  • Benim en sevdiğim ve her zaman dostlarım için de yaptığım bir kese hazırlayın ve içine tüm kuru bakliyatlardan bir tutam koyun, madeni para, şeker, nazar boncuğu, uğur böceği ... ne isterseniz, sonra bu keseyi evinizin mutfağına asın. Dilerseniz dostlarınız için de yapabilirsiniz.
  • Neşenizi ve sevginizi yükseltin.
Sevgi, ışık yolunuzu aydınlatsın.
Sakine Özdemir



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Titreşimlerle Yaşıyoruz

Lambadaki Cin

Zihin Kapısı